  • Data: 2009-06-18 21:40:53
    Temat: Re: dom szkieletowy z żelbetonu
    Od: "kiki" <j...@g...ky> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> wrote in message
    news:1oy4zvofas57f.1jjwq58h2ok5r.dlg@40tude.net...

    > Gdybym teraz miał sie budować, to właśnie coś takiego bym wykonał -
    > widziałem dwa takie domy i jest to fajne rozwiązanie - zdaje się, że łatwo
    > to zrobić za pomocą filigranów, ale i wylanie monolitu nie stanowiłoby
    > problemu

    Żebyś wiedział :-)
    Wystarczy dopilnować betonowania i wypełnić czymkolwiek. I tak będzie
    styropian więc mostki zakryjesz.
    Odpadają jakieś przenoszące obciążenia nadproża.
    Właściwie to nie ma przeciwwskazań. Nie wiem czemu sie tak nie buduje u nas.
    Budynki biurowe tak ale nie mieszkalne.
    Stropy prefabrykowane na to albo wylać. Dach zrobić skośny z metalu albo
    żelbetu i pokryć dachówką dla picu.
    Żadnych murłat.
    Ocieplić całość styropianem :-)