  • Data: 2009-07-03 10:48:59
    Temat: Re: drzwi zewnętrzne - drewniane czy metalowe?
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    news:h2kbg9$97j$1@news.dialog.net.pl...
    > Jakie wybrać drzwi drewniane czy metalowe jako drzwi zewnętrzne zadaszone?
    > Na co zwrócić uwagę przy wyborze? Które są trwalsze? Z którymi jest
    > najmniej problemów?

    Niewątpliwie drewniane są piękne ale znajomy kupił drewniane z
    doświetleniami po bokach, zalożył je około roku temu i już reklamował je 3
    razy. Raz się zwiesiły na zawiasach, później się jakoś wypaczyły aż szybki w
    doświetleniach popękały i coś tam jeszcze. Ja mam blaszaki za całe 700 plnów
    z allegro i odpukać od 3 lat święty spokój. A no i wypada wspomnieć, że poza
    spokojem mi zostało w kieszeni coś koło 4000 plnów. Jedyny minus to to, że
    mi drzwi sąsiedzi nie zazdroszą, jemu tak. Za to on mi zadrości spokoju.

    Tomasz