  • Data: 2010-01-19 09:04:44
    Temat: Re: drzwi zewnętrzne - jakie?
    Od: QbaB <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ale tu przyczyną są różnice
    > temperatur, zimą dochodzące do 40 stopni, a także różna wilgotność w
    > tych temperaturach, nie wiem jakie miałyby być te drzwi drewniane,
    > żeby były na to odporne, a jeśli nawet tak, to cena powala, stalowych
    > raczej to nie rusza, tylko też muszą być z głową ocieplone, żeby szron
    > od środka po mostkach się nie robił...

    Wydaje mi sie ze metal bardziej się odkształca pod wpływem temperatur.
    Moga pojawic się szczeliny ale nie mam doświadczenia z metalowymi, Na
    pewno bardzo się kurczą drzwi z plastiku czy też włókna szklanego. Mam
    drewniane i nie narzekam za bardzo ale to dopiero pierwsza zima.
    Troszkę się wypaczyły ale już na jesieni i trzeba troszkę mocniej
    przyciskac przy zamykaniu. Mam nadziej że producent mi to wyreguluje
    jeszcze. Generalnie za drzwi musiałem dac 4000 i są to proste pełne
    drzwi jednoskrzydłowe.
    Pzdr
    QbaB