  • Date: Wed, 17 Nov 2010 12:48:11 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: dwa moje nietypowe rozwiazania :)

    W dniu 17.11.2010 11:44, Jan Werbinski pisze:

    > Pisałem o świeczkach.
    > Ale nie pisałem, że się palą.

    Zgaszone świeczki w niczym nie pomogą - trzeba je najpierw znaleźć i
    zapalić. A często bywa tak, że jak się już te świeczki porozstawia i
    pozapala - zasilanie wraca.

    > Nie zrozumiałeś, bo jesteś mniej pojętny.

    Ty nie zrozumiałeś, jaki cel ma UPS w oświetleniu - to nie jest
    rozwiązanie na długi brak prądu, tylko żeby nie błądzić po omacku i
    nerwowo szukać zapałek, świeczek czy latarek.

    [ciach]

    > Ja też nie muszę, bo brak prądu zdarza się bardzo rzadko.

    W mojej okolicy niestety przy każdej większej burzy. Tak to jest, jak
    się mieszka poza miastem w domku, a nie w bloku.

    > Żadna uciążliwość dla mnie.

    Dla ciebie uciążliwością może nawet nie być wychodek poza domem.

    > Nie potrzebuję. Za rzadko się zdarzają wyłączenia, żeby się opłacał.

    Więc nie na temat.

    > Nie wiem skąd ten wniosek? Znowu czegoś nie zrozumiałeś? Ja mam wszystko
    > legalne.

    Ty tak twierdzisz. Ale promowałeś budowanie nielegalne (te slumsy na
    terenach PODów).

    >>> ROTFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    > ROTFL

    Zaśmiała się kobyła i zdechła.

    > Pierwsze żarówki LED były trupie. Ty dopiero odkryłeś tą technologię...

    Pierwsze to były czerwone :-P

    Ale to, że ty jesteś ignorantem i znasz tylko technologię sprzed paru
    lat, a nie aktualną, nie wpływa na instalacje na terenie całego kraju -
    nie ty je robisz.

    [ciach]

    > Ja też nie mieszkam w bloku i mam napowietrzną linię. Rekord braku
    > prądu, to 2 doby.

    No, ale tobie to nie przeszkadza. Dopiero po dwóch miesiącach coś byś
    zauważył ;->

    Mogę dać siana tobie, ośle.