    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: działanie solarów
    Date: Wed, 16 Jun 2010 01:21:17 +0200
    <4c15e64d$0$17098$65785112@news.neostrada.pl> <hv4sl1$gfl$1@news.onet.pl>
    <4c15f85a$0$2591$65785112@news.neostrada.pl> <hv4tr4$jru$1@news.onet.pl>
    <4c15fca8$0$19174$65785112@news.neostrada.pl> <hv5t6d$jdq$1@news.onet.pl>
    <4c167d48$0$2582$65785112@news.neostrada.pl> <hv5v7c$q60$1@news.onet.pl>
    <4c168c80$0$2590$65785112@news.neostrada.pl>
    <hv64tg$1kc$1@node2.news.atman.pl>
    <4c16a0c3$0$2604$65785112@news.neostrada.pl>
    <hv6874$2vg$1@node2.news.atman.pl> <hv6e7d$2j4$1@news.onet.pl>
    <hv8jvj$fga$1@node2.news.atman.pl>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hv8jvj$fga$1@node2.news.atman.pl...

    > A skąd taki wniosek?

    A no stad, ze dowiaduje sie tutaj od jakiegos juz czasu, ze wlasny kapital
    kosztuje najwiecej. Skoro tak to zeby nas nic nie zubozalo lepiej go nie
    miec. Takie sobie snuje uproszczenie. To nie wnioski bezposrednio do Ciebie
    a do tak stawianych tez. Ja sie z nimi nie zgadzam i tyle.

    > CIT wynosi 19% AFAIR.

    No ale wiesz kto placi CIT?

    > Jeżeli masz duże możliwości inwestycyjne, to dobrze jest mieć własny
    > kapitał a oprócz tego posiłkować się kredytem. Natomiast to, o czym pisze
    > Jan to jest kwestia doboru optymalnego poziomu zadłużenia a nie niebranie
    > kredytu.

    Kredyt to nic zlego o ile umozliwia zarobienie wiecej, lub daje bezpieczne
    mozliwosci posiadania np. mieszkania zamiast placenia wysokiego czynszu. W
    perspektywie za podobne pieniadze mieszkanie bedzie nasze, albo tez
    pomniejsze zakupy ratalne. Jednak nie dalej jak kilka miesiecy temu
    dowiedzialem sie, ze lepiej miec kredyt hipoteczny jak kupowac za wlasne, bo
    wlasny kapital kosztuje a kredyt nie.

    Pozdro.. TK