    From: "tarnus" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: działanie solarów
    Date: Thu, 17 Jun 2010 02:12:40 +0200
    <4c15e64d$0$17098$65785112@news.neostrada.pl> <hv4sl1$gfl$1@news.onet.pl>
    <4c15f85a$0$2591$65785112@news.neostrada.pl>
    <hv5789$ffu$1@inews.gazeta.pl>
    <4c162df5$0$2595$65785112@news.neostrada.pl>
    <hv8hbu$crb$1@inews.gazeta.pl>
    <4c17d4bc$0$17097$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvbilc$85e$1@news2.ipartners.pl>
    <4c194fe8$0$17088$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvbmcu$a4q$1@news2.ipartners.pl>
    <4c196144$0$2591$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c196144$0$2591$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nie szkodzi. Nie szanujesz pienędzy płaconych przez uczciwych obywateli i
    > przepuszczasz je na nieekonomiczne pierdoły. Moich pieniędzy.

    Ty jesteś po prostu sknera i nie dołożyłeś się napewno.

    > U mnie wystarczy w tym celu podkręcić temperaturę w bojlerze z 45 na 55
    > lub 65. Jak dwie kąpiele to 75. Policz sobie ile ciepłej wody uzyskasz
    > mieszając 75 stopni 80 litrów z zimną.

    Gdy mieszkałem w bloku to miałem bojler 80litrów to wiem. Wcale nie jest tak
    różowo. Nieraz było że komuś brakło ciepłej wody na dokończenie mycia i
    trzeba było się płukać w zimnej. U mnie kąpiele trwają dłużej bo po prostu
    trzeba się umyć i jeszcze dla relaksu czasem. Ty tego komfortu z bańką 80l
    nie doświadczysz.
    Wiesz... w sumie to mi się szkoda ciebie zrobiło.

    >Za wyjątkiem ok 2 tygodni, kiedy temperatura spadła poniżej -10 i wtedy
    >piece akumulacyjne.
    A wtedy cała oszczędność poszła w krzaki.

    > Pojąłeś że można mieć inny sposób na CW i ogrzewanie?
    Ty masz naprawdę coś z głową!
    Każesz mi policzyć kocioł który grzeje w domu w grzejnikach a sam pomijasz
    skrzętnie swoją instalację
    w piece akumulacyjne i klimatyzację.
    No! Pochwal się mądralo ile kasy wywaliłeś na klimę tak aby w każdym
    pomieszczeniu była?

    > Albo to, że w lubuskim jest cieplej niż w Twoim zapizdowie za Bugiem?
    Hehe! Za bugiem ale żeś palnął. Moje miejsce zamieszkania jest jednym z
    cieplejszych miejsc w Polsce mimo że na południu Polski.
    Po drugie ty mieszkasz w tym twoim lubuskim nie mieszka cała polska.

    > Po prostu policzyłem co się opłaca. Korzystam też z tego, że u mnie
    > średnia temperatura jest znacznie wyższa niż w centralnej Polsce, nie
    > wspominając o wschodniej. Nie muszę grzać, jak na Podhalu.
    Nie wiem jak na wschodzie, to znaczy wiem bo mam 6 arów nad jeziorem
    wigierskim i wiem że tam jest biegun zimna ale u mnie na południu średnie
    temperatury
    nba mapach są tak samo na czerwono jak u ciebie w lubuiskiej pipidówce.

    Napisz coś jeszcze, pośmiejemy się jutro.

    Idę spać
    Dobranoc.