  • Data: 2009-09-11 19:46:37
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ,> Chodzisz do kina? Np. do Cinema-City? Albo dobra nieważne czy chodzisz.
    > Ogólnie ludzie chodzą i płacą 20-25 zł za film. A mozna też obejrzeć film
    > kinie za 10 zł, albo wogóle za darmo u siebie w domu? "Przepłacają" czy po
    > prostu kupują usługę która tyle kosztuje?or ma wolne srodki to niech zleca
    > wykonawcy zakupy.

    Usluga to usluga i i ja ma wykonawca wykonać. a materialy kupuje inwestor.
    wykonawca jak sama nazwa wskazuje ma wykonywac. oczywiście jak inwest
    Ale musi sie liczyc z tym ze bedzie drożej.

    > Idąc Twoim tropem, to sprzedawca butów powinien zadbać o Twoją podłogę,
    > jedno
    > i drugie związane jest z chodzeniem.
    Udajesz czy nie rozumiesz? Dostałes zlecenie na zasznurowanie rozdzielni to
    masz ja zasznurować i tyle. I ma byc zasznurowana zgodnie ze sztukato nie
    bierzesz zlecenia. I tylea ew zgodnie z wymogami inwetosra. Jak nie
    zgadzasz sie z wymogami inwestor.
    Jak dostaniesz zlecenie na pomiary to je zrobisz. jak Twoja cena bedzie
    zaporowa to pomiary zobi konkurencja krytykujac przy okazji twoje
    sznurowanie- bo tak jest w budowlance że zawsze krytykuje sie
    poprzedników;))

    ,> A jak klient zażyczy sobie bez zabezpieczeń to też to ktoś zrobi?
    To nie bierzesz takiego zlecenia. i tyle

    > Myślisz że klient wie co to FR? do czego służy różnicówka? myślisz, ze
    > umie
    > ocenić czy jest sprawna i prawidłowo podłączona?
    > Np. przychodzę do Ciebie i wkładam ci uszkodzoną różnicówkę i ograniczniki
    > przepięć, jak to sprawdzisz?
    Nie przesadzaj. to nie wiedza tajemna- Nobli tu nie rozdają. Sprawdzę w dwie
    minuty. A jak nie czuje sie na silach sprawdzic to do pomiarów zatrudniam
    kogoś innego i on to sprawdza. No i aby takich sytuacji uniknąc(niesprawna
    rożnicówka) materiały itp kupuje sam
    Większość materiałow i osprzetu na cała budowe kupilem taniej jak oferowali
    mi wykonawcy "po rabacie panie'

    ,>> Co nie znaczy ze można ich za poroże chwytać bo są nieświadomi

    > Masz prawo do swojej, krzywej oceny.

    Takj ak Ty masz prawo twierdzić że moja rozdzielnia jest zasznurowana żle bo
    za 50zl, a pomiary za 150zł to lipa

    ,>
    > Narzędzia nie są drogie, pełna pomiarówka zmieści sie tak w 10kpln, główne
    > koszty to koszty ciągłych szkoleń.
    Więc to twoim zdaniem usprawiedliwia koszt 1.5tys za zasznurowanie
    rozdzielni?
    Gość co mi dom budował za fundamenty skasowal mnie za robociznę chyba na
    1,5tys i za każdą kondygnacje 5tys. Pracowalo zawsze min 4-5 ludzi
    A sama koparka którą miał kosztowała pewnie z 50tys.
    29 tys zaplaciłem za postawienie domu i pokrycie go dachówka. A ty
    twierdzisz ze za 1 dzien pracy jednej osoby przy rozdzielni to 1.5tys to
    normalna cena?

    ,> Powiedz mi, bo bardzo mnie to interesuje: w jaki sposób skontrolowałeś
    jego
    > pracę? Wziąłeś, pożyczyłeś od kogoś mierniki i po doedukowaniu się sam
    > mierzyłeś? Wziąłeś drugiego pomiarowca i nic mu nie wspominając o
    > pierwszym
    > protokole zleciłeś powtórne pomiary które wyszły tak samo?
    > Czy mógłbyć zeskanować taki protokół za 200 zł o dać gdzieś do sieci?
    > (oczywiście po wymazaniu danych osobowych). I jeszcze prośba o
    > zeskanowanie
    > faktury za te pomiary, be danych Twoich ale za to z danymi firmy (te nie
    > sa
    > danymi osobowymi więc nie łamiesz ustawy ODO).

    W jaki sposób skontroluje Twoja prace za cenę kilkukrotnie wiekszą?
    Protokół był taki jak bćc powinienes(poszukaj moich postow z wiosny chyba to
    tam Jackowi Plumpiemu pisałem co zawierał)
    Przedstawiony zostal do odbioru budynku i nikt zastrzeżeń nie miał.
    Zeskanuj moze jakąs swoją fakture bo nie wierze że są jelenie placacy 1.5tys
    za niewielka rozdzielnię.,

    ,> Owszem, każdy ma swój rachunek ekonomiczny.
    > Np. można mieć kawałek pola i zapisać sie do KRUSu a nie do ZUSu, parę
    > ładnych
    > stów zostaje w kieszeni.

    Można tez zatrudniać pracownikowrudniać na umowe o dzieło, na najniższą
    krajowa, a reszte wypłacać "do ręki'. Tak robi znaczna część firm
    instalatorskich m.in.

    > Że tańsi "czasami" sa lepsi? to oczywiste, gdzieś napisałem że nie? Ja
    > pisze
    > jak jest zwykle, jeśli godzisz sie na jakiś poziom ryzyka to Twoja sprawa.
    > Dyskusja natomiast bazuje zupełnie na czymś innym, mianowicie na Twojej
    > tezie,
    > że droższe usługi to sa nienormalne i krzywdzące inwestora.

    To Ty napisaleś że tanio to napewno żle.
    Ja raczej nie mam w zwyczaju płacic wiecej za coś co mogę mieć w tej samej
    jakości taniej.

    ,>> Więc kupuj/ zamawiaj usługi tam gdzie taniej za ta sama jakość.

    > Cały czas piszemy jednak o różnych usługach, za różną cenę.
    > Po prostu nie widzisz różnicy, więc upierasz sie ze jej nie ma, tombak czy
    > złoto, to się świeci i to sie świeci.

    Piszemy o zasznurowaniu niewielkiej rozdzielni za ktorą Ty uwazasz ze nalezy
    sie ponad 1000zł a ja znam ludzi którzy to robia za 100zł
    Twój protokol za 1000zł ma taka sama zawartość jak protokół który mi zrobili
    za 150-200zł. Oba zawieraja wszystko to co inwestorowi potrzebne

    Kris