  • Data: 2009-09-12 12:39:50
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kris <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > sam kupie(bo moge je kupic 20% taniej)
    > I wtedy sie zaczyna kręcenie: Panie nie to mi sie nie opłaca.
    > Wycenili swoja robote uczciiwie czy nie?
    > Rozumiem że przy usłudze z materiałem można doliczyć marże na materiał(bo
    > trzeba gozamówić, czasami przywieżć itp)
    > Ale jak chce fachowców pozbawić tych dodatkowych kłopotliwych czynności typu
    > zamawianie przywózka materiału itp.
    > Przecież dzieki temu mają więcej czasu na robote i nie zawracaja sobie głowy
    > zakupem materiału.
    > a pomimo tego że ja tak im che ułatwić pracę to się krzywia i czasami

    Nie interesują mnie Twoje przygody.
    W tym wątku nie to jest dyskutowane.
    Nie dodawaj okoliczności, bo zaraz się okazuje że najpierw piszesz A a potem B.
    Jest oferta, tam są ceny za jedno i za drugie. Więc nie wiem w czy problem.
    Inwestor niech sobie kupuje co chce. Jak jest osobno wyszczególnione co i ile
    za co to jaki widzisz problem? bo ja nie widzę?

    > Jak sam kupuje materiał to kupuje materiał dobrej jakosci
    > Jak akble beda miały przebicie to zareklamuje je u producenta. Jak te same
    > kable Ty spiepszysz bo przybijesz np gwożdziami do sciany to nie zapłacę
    > Tobie za robocizne i jeszcze domagał sie bede zwrotu za materiał.

    Już widzę jak mierzysz stan izolacji w markecie ;)

    > Brakuje argumentów to sie wyzwiska i głupie odzywki zaczynaja.

    Jak narazie to raczej Ty unikasz argumentów, a na pewno tak gdzie o to proszę?
    Obrażam? a dlaczego wziąłeś tak to do siebie?

    > Srata tata. Jak chce kogoś na pół dnia aby mi zasznurował rozdzielnie to nie
    > bede przetargu ogłaszał.
    > Dzwonie do osób z polecenia i pytam o cene. i tyle
    > Jak szukałem pomiarówca to w necie znalazłem kontakty do kilku firm, telefon
    > w ręke i pytałem.

    Ja nie wyceniam "na telefon".
    Kiepski jestem.
    I drogi.
    I jak już ustaliliśmy jestem oszustem i pedofilem.

    > Dlaczego uważasz że jest nierzetelny

    Nic nie uważam.
    Pytam tylko dlaczego Ty uważasz że jest rzetelny.

    > Dokładnie tak jak piszesz. Nie ma sensu bulić1000-1500zł skoro nie mozna
    > zweryfikowac fachowości protokołu i pomiarowca

    Dla Ciebie nie ma.

    > I pomimo tej masy "ciał" kontrolujacej piekarnie i ciastkarnie podejrzewam
    > że więcej osób rocznie umiera/choruje w wyniku zatrucia, salmoneli itp niż w
    > wyniku sfałszowanych pomiarów.
    > Widocznie pomiarówka to dziedzina tak mało ryzykowna że nie trzeba jej
    > obejmowac dodatkowymi kontrolami.
    > Na szczęśćie urzednicy zaniechali ten temat bo wprowadzili by koncesje
    > limity itp i za pomiary faktycznie trzeba by było płacić ten 1000zł.
    > Tak miało byc z certyfikatami ale sie nie udalo.

    Mniej wiecej tak to działa.
    Wazne są pozory.
    I ludzie na to idą. W każdej dziedzinie.
    Dlatego nie bedziemy nigdy mieli w Polsce autostrad, szkolnictwa z prawdziwego
    zdarzenia, systemu opieki zdrowotnej czy emerytur.
    Powiem tam: nakładanie obowiązku na coś co jest nieegzekwowalne nie tylko
    niepotrzebnie obciąża ludzi (czasowo, finansowo) ale też ich demoralizuje.
    Powinno się pozwolić ludziom na dowolność np. w temacie "prądu". Zabije? Twoja
    sprawa. Jedynie co to sprawdzałbym z punktu widzenia sieci czy nie ma
    bezpośrednich zagrożeń dla samych sieci (spadki napięć, asymetrie, tg fi,
    wyższe harmonicznie). Po przekroczeniu jakiegoś parametru (określonego w
    umowie) - odcinałbym bezlitośnie. Po jakimś czasie ludzie by się nauczyli, tak
    jak sie nauczyli że się nie leje benzyny do dizla, a jak wogóle nie zatankują
    to nie pojada. No ale w socjaliźmie to nie jest możliwe.

    pzdr., PB