  • Data: 2009-09-14 10:01:35
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h8l1j1$dmu$1@news.interia.pl...

    > Na roznicy VATu nie biorac fucktury np.

    Tylko ze teraz trudno w sklepie coś kupić w cenie netto.
    Faktury albo paragony daja i tyle.

    > jak najlepszym odbiorcom hurtowym? Sklep jak sprzeda w tej samej cenie to
    > jego marza wynosi 0% a hurtowni kto to wie?
    > Ale niech sobie sprzedaja zatrudniajac tlumy ludzi do logistyki
    > nierentownych transakcji nic na to nie poradzimy. Nie kazdemu trzeba setki
    > metrow kabli a mniej jak 100 w dobrej cenie nikt normalny nie sprzeda.

    Jak widac sporo spraw jest u nas postawione na głowie.
    Hurtownicy bawia się w detalistów, wykonawcy bawią sie w sprzedawców itp
    Mnie inwestorowi to w sumie wisi. Materiały chce kupić jak najtaniej,
    fakturę na materiały biore bo moge część vatu odzyskać.

    Właśnie przez net zamówiłem szkło do lampy do mojego Forda. W necie z
    przesyłką ok 50zł wyjdzie w 3 lokalnych sklepach oferowali to samo szkło za
    ok. 90zł
    W sklepie za 90zł to szkło sprowadzą na jutro/pojutrze, zamówione przez net
    dotrze do mnie do domu w tym samym terminie tylko prawie połowe tańsze
    będzie.

    Krzysiek