  • Data: 2009-09-14 10:14:14
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h8l4a0$r84$1@news.onet.pl...

    > Tylko ze teraz trudno w sklepie coś kupić w cenie netto.
    > Faktury albo paragony daja i tyle.

    Nie o to chodzi. Czesc VATu zwraca Ci budzet panstwa pod warunkiem
    posiadania faktury. Bywa, ze koles kupuje kradziony kabel i cieszy sie, ze
    tanszy o 20zl. Nie pomysli przy tym, ze panstwo zwroci mu wiecej. :-)

    > Jak widac sporo spraw jest u nas postawione na głowie.
    > Hurtownicy bawia się w detalistów, wykonawcy bawią sie w sprzedawców itp

    A no wlasnie...

    > Właśnie przez net zamówiłem szkło do lampy do mojego Forda. W necie z
    > przesyłką ok 50zł wyjdzie w 3 lokalnych sklepach oferowali to samo szkło
    > za ok. 90zł

    To moze byc analogiczn sytuacja. Sklep tez ja moze kupowac za tyle samo co
    Ty, choc watpie. Ciekaw jestem co to za firma tego szkla, bo roznica w cenie
    jest dosc znaczna. Czy to nie bedzie jakis made in skosnooki ze swiatlem
    swiecacym po sowach na galezi?

    > W sklepie za 90zł to szkło sprowadzą na jutro/pojutrze, zamówione przez
    > net dotrze do mnie do domu w tym samym terminie tylko prawie połowe tańsze
    > będzie.

    Trzeba by zamowic oba i porownac. Nie chce sie wierzyc, ze chodzi o ten sam
    towar, zbyt duza roznica cen. Domyslam sie, ze cena zakupu klosza to jakies
    30zl. W sumie dosc normalna cena klosza nawet w sklepie. 90 to troche
    bogato.
    To jest klosz do przedniej lampy Mondeo jedynki?

    Pozdro.. TK