  • Data: 2009-09-14 09:36:24
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h8kple$npf$1@news.onet.pl...

    > Niby jak przepłaciłem- płacąc 100zł zamiast 135?

    Na roznicy VATu nie biorac fucktury np.

    > Wyzsze ceny u lokalnych sprzedawców wynikaja z tego ze mają wyzsze marże.
    > Cudów tu nie ma. Sprzedawca w necie ma nizsze koszty wiec sprzedaje
    > taniej.

    Nie zawsze jest tak. Sklep moze miec nawet nizsza marze, tylko co poradzic
    na to ze hurtownie sprzedaja na allegro np. w cenach niemal takich samych
    jak najlepszym odbiorcom hurtowym? Sklep jak sprzeda w tej samej cenie to
    jego marza wynosi 0% a hurtowni kto to wie?
    Ale niech sobie sprzedaja zatrudniajac tlumy ludzi do logistyki
    nierentownych transakcji nic na to nie poradzimy. Nie kazdemu trzeba setki
    metrow kabli a mniej jak 100 w dobrej cenie nikt normalny nie sprzeda.

    Pozdro.. TK