  • Data: 2009-09-14 21:01:12
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek \Plumpi\ <p...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8ln23$dru$1@inews.gazeta.pl...

    Kuźwa, epidemia jak widzę na grupie:

    > Wybacz, że się wtrącę, ale trochę mnie dziwi ta dyskusja.
    > Oficjalnie się przyznałeś do tego, że jesteś zwolennikiem "kręcenia wałków"
    > oto cytat:
    > "Powiem tak, jak ktoś coś robi na lewo to wg moich standardów mam to w nosie
    > a nawet się cieszę bo im więcej osobie prywatnej uda się zaoszczędzić
    > podatku to tym lepiej."

    To że nie widzę nic złego w tym, że 70.letnia babcia na Kleparzu sprzedaje bez
    vatu (a nawet wogóle bez rejestracji działalności gospodarczej!) kilkanaście
    bukiecików dziennie nie znaczy że kradnę w Niemczech auta i sprzedaję je na
    części w Rosji.
    Kuźwa, Wasza logika mnie rozpierdziela :o
    > co może świadczyć o tym, że także i Ty w swojej
    > działalności takie "wałki kręcisz".

    To może napisz jakie "takie", OK?

    > Nieststy wśród firm jest to dość często spotykany proceder tzn. ukrywanie
    > zysków z robocizny, generowanie większych kosztów niż w rzeczywistości,
    > zatrudnianie na czarno.

    Zatrudniałem kiedyś przez kilka miesięcy kogoś z dalekiej rodziny. Na czarno.
    Powiem szczerze, z litości, pożytek z niego był żaden, aż w końcu mu z bólem
    serca podziękowałem. Pozostaje bez pracy, czasem dzwoni czy nie mam roboty ale
    kłamię, że nie mam. Nie prowadzę wszak grupy terapeutycznej dla osób z
    problemami alkoholowymi.
    Wysoki Sądzie Jacku, popełniłem przestępstwo, proszę przez wzgląd ma moje
    małoletnie dzieci zamianę kary śmierci na dożywocie.

    Ja widuję czasem na budowach tych zatrudnionych na czarno, powiem Ci że ja bym
    im droższej łopaty nie dał do ręki i dziwię się ja nimi można nie tyle że coś
    prostego wybudować ale wygenerować jakiś zysk.

    > Dziwi mnie też dalej jak piszesz o panu Heńku, który korzysta z
    > przysługujących mu praw, zgodnych z prawem.
    > Z jednej strony popierasz oszukiwanie budżetu państwa przez niepłacenie
    > podatków oraz ubezpieczeń przez firmy, a masz za złe, że komuś daje się
    > możliwość płacenia trochę niższego KRUS-u zamiast ZUS-u.

    Dokładnie tak, bo ja do krusu dopłacam a do mojego zusu nikt nie dopłaca,
    płacę dużo więcej niż "średnia". Będę (jak dożyję) płacił ten zus do 65 roku
    życia a nie jak niektórzy do 40. czy 50.

    O mnie piszesz?