  • Data: 2009-10-10 09:00:48
    Temat: Re: grubość ocieplenia domu ...
    Od: Pawel Kowalski <a...@h...pl.spam.no> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10/07/09 | 08:30, William Bonawentura napisal(a):

    > Tyle ile wychodzi ci z kalkulacji inwestycyjnej. Czyli musimy wiedzieć ile kosztuje
    cię ogrzewanie (jakie paliwo) oraz ile kosztuje cię pieniądz na inwestycję (czy masz
    pieniądze czy je pożyczyłeś).

    Piec gazowy kondensacyjny, kominek z płaszczem, solary.
    Na parterze ogrzewanie podłogowe, na poddaszu 4 małe kaloryfery.

    Budowę finansuję pół/pół ze swoich pieniędzy i kredytu

    > Drugą sprawą jest jakość położenia izolacji. IMHO jeśli nie będziesz tego robił sam
    tylko zlecisz "fachowcom" to zdecydowanie warto zastosować styropian frezowany, nawet
    kupująć cieńszy za tę samą cenę.

    Khmm... niegłupi pomysł... Muszę porozmawiać z wykonawcami co i jak.
    Jak na razie, wstępne wyceny za ocieplenie + elewacje wahają się od 70
    do 100 zł z m2 za położenie styropianu 18cm - z materiałem wykonawcy.

    --
    Kowalski Pawel
    e-mail/jid argail(na)histeria.pl