  • Data: 2009-10-10 00:34:29
    Temat: Re: grubosc ocieplenia domu ...
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    news:185ae2b5-d71b-4eeb-9012-

    > Bratasz sie. Sa tacy co to kaza do siebie mowic prosze pana boja sie,
    > ze jak ktos powie do n ich po imieniu to straca autorytet. Z drugiej
    > strony duzo zalezy od interlokutora jesli z takich co wchodzi na glowe
    > to lepiej sie nie bratac. Lepiej zostac "na pan"

    Eee, spoko.
    Ten moj to inteligentny gosc. Jest dobrym kolega mojego bliskiego znajomego
    grzebiacego ludziom w glowach, wiec o nich cos tam wie, a poznali sie na
    jego budowie i od strony fachowej tez zostal sprawdzony. Awansem wiec ma
    moje pelne zaufanie. Jak sie okazalo slusznie. Jak on ten gres kladzie z
    jakim namaszczenie, najpierw klej na posadzke, pozniej na plytke i dopiero
    klejenie, zadnej nierownosci na gresie bez fugi, kanty szlifowane tarcza
    lamelkowa, zadnego peta w okolicy, normalnie zupelne zaprzeczenie wszystkich
    opisywanych tu fachowcow, rowniez przeze mnie. A palantow i naciagacz
    wyczuwam na odleglosc, przy najmniej do tej pory i mijam ich szerokim
    kregiem. Niestety zupelnie nieodporny jestem na idiotow fantastow, co to do
    zycia grosza nie potrzebuja i robota za szybko im sie nudzi. Czyli na
    poczatku watek finansowy nie jest wygorowany i nie najwazniejszy. Uspia moja
    czujnosc nienaciagacze i pozniej np. tynkuja mi dom przez 7 miesiecy, zaczna
    kleic plytki i nie przyjda przez pewnie juz trzy miesiace zostawiajac graty.

    > Kiedys pracowalem w firmie, w ktorej na palarnie przeznaczono jeden z
    > pokoi. Tam juz sciany smierdzialy tle ze tam wypalano po kilkaset (w
    > sumie) papierosow dziennie. Sporadyczne popalanie nikomu jeszcze nie
    > zaszk0odzilo.

    Mi tam nie przeszkadza cudzy nalog, jak chce niech pali a ja ksiezniczka nie
    jestem i najwyzej nie wlaze w chmure dymu. :-)

    Pozdro.. TK