    Subject: Re: grzejecie?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <57e7a4f2$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns89h3$9vt$1@node1.news.atman.pl>
    <57e7bad7$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns8eqa$21o$1@node2.news.atman.pl>
    <57e7c362$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns8goq$3tu$1@node2.news.atman.pl>
    <57e7eb62$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns8r8e$ro8$1@node1.news.atman.pl>
    <57e81cb6$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <ns9a4e$b4s$1@node1.news.atman.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 25 Sep 2016 23:33:48 +0200

    > Zalewanie roboaka też polega na laniu alkocholu na dżdżownice?
    > Zakładasz że po drugiej stronie interneta musi byc ktoś strasznie
    > głupi skoro zamiast widzieć sensowne rozwiązania imaginujesz sobie
    > wyłacznie najgłupsze z możliwych? Gdybym wylał na przegrzany opał wodę
    > przypuszczam że szybe bym wydłubywał z kanapy przez miesiąc, a
    > wcześniej gruz.

    Jak mam traktować kogoś, kto zachowuje się jak idiota dawkując
    informacje i stosując przy tym nazewnictwo, które sugeruje zupełnie co
    innego, a później się obraża?

    > W których padło już chyba kilka razy jak to działa.

    Nie pisałeś jak to działa lecz pisałeś o "zalewaniu". Gdybyś użył
    określenia SCHŁADZA to byłoby to zrozumiałe. Ty jednak użyłeś słowa
    ZALEWA, które określa całkiem co innego. Zachowujesz się jak idiota, a
    teraz jesteś obrażony i przypisujesz winę mnie oraz wyimaginowanym
    marketingowcom.

    > Jak już zauwazyłem: imaginujesz sobie tezy i z nimi dyskutujesz.
    > Ponieważ nie masz szacunku do ludzi za grosz, to imaginujesz sobie
    > tezy najgłupsze co usprawiedliwia potem dlugie i nudne wywody o
    > oczywistościach dzięki temu wydaje Ci się że reszta świata uważa Cie
    > za osobe mądrą, bo przecież tyle wyrazów... Nie wnioskuje tego po tym
    > wątku. Wnioskuje to po wielu wątkach. Zawsze to wygląda podobnie.

    Kolejny raz swoje wady przypisujesz mnie.

    > Tak. Zdziwisz się jak rura w otulinie slicznie oddaje ciepło betonowi.
    > Pewno mam jakąs zła otulinę, ale prawde mówiąc dokładnie taką samo jak
    > reszta swiata. Efektem czego mam w kilku miejscach ogrzewanie
    > podłogowe niezamierzone. Przy czym taka rurka 60+ nawet w otulinie
    > jest dość średnio miła przez panele. Myślałem że może głupi jestem ale
    > okazało się że znajomy jak chodzi po salonie to omija okreslone
    > kafelki bo akuratnie leci tam rurka od grzania piętra. W otulinie bo
    > widzialem jak kładli. Podlogowki nie ma, ale jak widać ma. Choć to
    > bardziej parzenie podłogowe.

    Pier....sz od rzeczy.
    Weź se chłoptasiu policz ilość energii jaka przenika z tej rury do
    betonu i porównaj to z mocą nawet najgorszego i najmniejszego kominka.

    > To po co czytasz?

    > A znasz ludzi którzy nie mają?

    Wielu.

    > Ja rowniez bezpiecznie zakładam że ludzie wokół mnie to potencjalni
    > idioci, ale nie aż tak żeby mieć od razu pewność.

    Znów się zaczynają debilne wywody.

> [...]
    > b) mieszacz
    >
    > Mam rownież kupę wody wliczając w to pojemnośc pieca węglowego, cwu i
    > mase rur z wodą. Ide o zakład że dla wody wsio rawno czy buforuje się
    > w piecu i rurach czy w baniaku, czy wprost czy przez wymiennik. W
    > kazdym razie sprawnośc kominka jest tak przeraźliwie mierna że
    > niewiele się tego buforuje a piec weglowy zmniejsza automatycznie
    > grzanie na czas pracy kominka. Tu masz odpowiedź co się dzieje z
    > energią z płaszcza. Po prostu piec na wegiel/pellet obniża moc. A moc
    > jest tak mała z kominka że jest w calości konsumowana przez urzadzenia

    Rozumiem, że masz rury 2 calowe i calowe rozwidlenia bez otulin w murze
    do starych, żeliwnych grzejników, przy których nie ma zaworów
    termostatycznych i mieszkasz w starym, nieocieplonym domu?
    Gdybyś kolejny raz miał problem ze zrozumieniem i znów próbował
    konfabulować to informuję, że to co napisałem wyżej jest pytaniem, a nie
    stwierdzeniem.

    > Sarkazm się to nazywa.

    Po ch....j mi kolejny raz mi się tłumaczysz, że piszesz złośliwości?
    Przecież dobrze wiem, że je piszesz i że jesteś złośliwy. Wielokrotnie
    Ci to wypominałem pytając: "po co te złośliwości?"
    Masz jakiś problem, aby to załapać?

    > Po raz kolejny spieramy się na grupach i coraz bardziej mnie to bawi.
    > Przyznam że równie łatwo ciągnącego przynętę trola już dawno nie
    > hodowałem.

    > Ale ja nie chce byc zabawny. Po prostu sprowadzam chamstwo do poziomu
    > podłogi gdzie mogę się nacieszyć jego dziecinnością, podraznić, zbadać.

    Tak wiem, bo wielokrotnie próbowałeś mnie sprowadzać do swojego poziomu,
    aby tylko móc mnie pokonać doświadczeniem.

    > Może i musi ale nawet na laniu wody się nie zna. Mój swierdzil że dwie
    > pracujące przecisobnie pompy w jednej gałezi obwodu to jest
    > rozwiązanie odpowiednie i często stosowane w praktyce i doswiadczeniu.

    Tzn. podłączone w jednym obwodzie dwie pompy szeregowo w przeciwnych
    kierunkach?

    > Twierdził też że te plastikowe pokrętla w RTL są psu na budę bo tylko
    > za puszkę wystają a kręcić mozna byle kapslem.

    Nie wiem dlaczego takie twierdzenia padły od Twoich hydraulików, ale ja
    też wielokrotnie przerabiając instalacje, wywalałem termostaty przy
    RTL-ach, bo po moich przeróbkach były już niepotrzebne. Jakoś nie widzę
    w tym nic dziwnego, skoro zrobiony jest mieszacz podłogówki sterowany
    np. pogodowo.

    > I mówił jeszcze wiele rzeczy a ja w miedzyczasie doktoryzowalem się z
    > gwinowania rurek z pakułami bo hydraulik jak mawiał "to tylko pedały
    > dają tyle zielska, u nas jest pasta i styka". Itd itp. przyszedł
    > drugi, pokiwał glową i potórzył to samo. Trzeci też. Widocznie taka
    > okolica nie obfitująca w fizyków tylko, panie, praktyka i
    > doświadczenie i berety z antenkami (3x hydraulik - 3x beret,
    > zastanawiające, jak za starych czasów na warsztatach szkolnych sie
    > poczułem).

    Znam też takich "mundrosków", którzy się dziwią, że ich gwinty leją,
    choć przecież dali tak dużo pakuł. Ciężko im jest wpakować do tych
    zakutych łbów, że jak nawiną zbyt dużo pakuł to one zamiast "wejść"
    pomiędzy zwoje gwintu, zostaną całkowicie zsunięte podczas skręcania
    gwintów.

    > Bardzo ladna teoria na temat tej znajomości tego i owego przez
    > hydraulików. Przyznaje jednak że tak szybko rurek zgrzewać nie
    > potrafie, jak ten pierwszy, czyli się nie nadam.
    > Tak mam spieprzone c.o. kominek jednak działa, podłogówka nie gotuje
    > skarpetek w sandałach, piece nie wybuchaja, pellet się pali, popiołu z
    > kominka co kot napłakał, firanki wiszą białe od chyba 2 miesięcy, CO
    > ani śladu, 23+ zimą, tanio. Tragedia. Wpadniesz *naprawić*?

    Nudzą mnie te Twoje pseudonaukowe dyrdymały. Poza tym Ciebie nie byłoby
    stać na moje usługi, bo w przypadku moich instalacji nie trzeba się
    pilnować, żeby wsadzać do kominka naraz mniej jak 4 polana drewna, a
    sterowniki same nie doprowadzają do zagotowania kotłów. Jak widać miałeś
    hydraulików, na jakich sobie zasłużyłeś i na jakich Cię było stać.