    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Date: Fri, 30 Jan 2009 00:00:52 +0100
    <glag4r$brd$1@news.onet.pl> <glagqr$sfm$1@inews.gazeta.pl>
    <glahed$fpp$1@news.onet.pl> <glbtuk$82$1@inews.gazeta.pl>
    <glcgpd$fk7$1@news.onet.pl> <glchj7$c9v$1@news.interia.pl>
    <glcjrv$on8$1@news.onet.pl> <gld6qo$hg8$1@inews.gazeta.pl>
    <105wnfkya8slr$.dlg@oldfield.org.pl> <glkeii$jqv$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@o...org.pl> <glkr47$rst$1@news.interia.pl>
    <6...@o...org.pl> <glnrt6$nl5$1@news.interia.pl>
    <o...@o...org.pl> <glp8hj$gb4$1@news.interia.pl>
    <1...@o...org.pl> <glq986$sjl$1@news.interia.pl>
    <1da4aa0um4lr6$.dlg@oldfield.org.pl> <glsrmq$8da$1@news.interia.pl>
    <sdhfbylbt6kb$.dlg@oldfield.org.pl>

    wiadomości news:sdhfbylbt6kb$.dlg@oldfield.org.pl...

    > A kto ją zakręcił?

    Nalewasz wode do wanny, kiedy jest pelna zakrecasz i wchodzisz sie kapac,
    ale dla uziemienia to i tak nie ma zadnego znaczenia. W kazdym razie tak
    robi wiekszosc ludzi jakich znam, lacznie ze mna. Pozniej przychodzi
    sasiadka i wrzuca suszarke do wanny. Taki jest sens tej dyskusji. Mozesz
    rownie dobrze wrzucac suszarke do pustej wanny, moze byc nawet
    niepodlaczona, tylko po co o tym gadac??

    > Wybacz, nei mam obowiązku łaczyć wypowiedzi z innego wątku z tym.

    Pewnie ze nie masz obowiazku, w ogole nie masz tu zadnych obowiazkow. Nie
    mniej jednak, gdybys przeczytal to moze czegos bys sie dowiedzial, miedzy
    innymi o rzeczywistej rezystancji wody. Wiedzial bys, ze czy jest zakrecona,
    czy nie i tak nie ma wiekszego znaczenia, bo opor ma zbyt dyzy do wyzwolenia
    roznicowki, a zeby bylo tego malo, to i tak w wiekszosci plynie rurami
    plastikowymi, a plastik jak wiemy jest izolatorem. Wiedza to potegi klucz, a
    na nauke nigdy podobno nie jest za pozno. W kazdym razie gdybys posiadl te
    wiedze, to wiekszosci tej dyskusji w ogole by nie bylo, bo pewne rzeczy byly
    by dla Ciebie jak dla wiekszosci tego grona zbyt oczywiste by nad nimi sie
    rozwodzic. A tak ja swoje, Ty swoje. Podaje linki do zrodel, Ty ze nie masz
    obowiazku. Co zyskamy tym sposobem?? Ciagnacy sie watek bez konca o dupie
    Marynie. Mi sie nie che, eot.

    Dobranoc
    TK