  • Data: 2015-09-28 16:11:09
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 28 września 2015 15:34:46 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Oceniasz wszystkich jednakowymi proporcjami w kwestii kultury?
    > Tyle samo oczekujesz od chłopa i od profesora? Ja nie.

    Zgoda - mnie chodzi o różne stopnie niewłasciwego zachowania. Różnica miedzy
    nieprawidłowym trzmaniem widelca, a celową obelgą - te sprawy.
    Jeslibys przykładowo uznał ze dany człowiek wykazuje sie brakiem kultury mówiąc komus
    "ty ch..." i umiescił to na skali na pozycji 10 (czyli max), to nieprzepuszczenie w
    drzwiach to bedzie powiedzmy 2.
    Zatem jesli taki od 10ki to cham, to jak nazwac takiego od 2?

    > Ale co zmyliło? Brali udział? Brali! Robili wszystko samodzielnie? Nie!

    no własnie po latach wyszło, ze nie brali udzialu w sekcjach, zresztą wyszło ze
    zadnych porządnych sekcji nie było. Gdyby to kopaczowa powiedziala, a nie zmyslała
    jakies dyrdymały, to bysmy te sekcje zrobili sami, i moze nieco bardziej powaznie to
    sledztwo potraktowali.

    b.