eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieinstalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejść do tematu › Re: instalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejść do tematu
    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: instalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejść do tematu
    Date: Tue, 11 Jan 2011 04:47:57 -0800 (PST)

    On 11 Sty, 13:00, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > Hmm..  może to było niepotrzebna i niesprawiedliwa ocena z mojej strony -
    > tym bardizej, że owe drabinki poznałem jedynie "z obrazka" i z pobieżnego
    > przejrzenia symboli. Dla kogoś kto miałby się specjalnie uczyć języka C (a
    > nawet BASIC) drabinki pewnie są nieocenione. Tym bardziej, że jak mówisz
    > można nimi zrobić wszystko co potrzebne. Mnie wydały się strasznie
    > skomplikowane :)

    Sa b. proste. Jak siadlem do PLCka nie mialem o nich zielonego
    pojecia. Programista siebie nie moge nazwac - ot znam troche glownie
    perla, z wyzszymi jezykami nie mialem wiele wspolnego.. A drabinki..
    Tutaj nie ma sie czego uczyc bo to wszystko jak ukladanie klockow lego
    - tutaj wystarczy zdolnosc logicznego myslenia (oj logicznego czasem
    az do bolu! mozg sie potrafi zlasowac), wogole nie nazywalbym tego
    jezykiem programowania. Podstawa to wiedziec, czego sie od tego
    naszego systemu bedzie oczekiwac. Do wszystkich zastosowan do ktorych
    zaprzegnalem / planuje zaprzegnac PLC wystarcza proste warunki,
    funkcje. To wszystko robisz paroma klikami ukladajac klocki w
    programie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.