  • Data: 2010-11-23 13:47:39
    Temat: Re: jak oszczędzić energię CWU z cyrkulacją
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-23 14:24, WS pisze:
    > wystarczy zalozyc byla jaki ;) termostat w okolicach pompy (zakladam,
    > ze masz ja na powrocie cyrkulacji)

    Tak pompa jest na powrocie.

    No z grubsza tak wygląda moja koncepcja. Tylko kurcze te termostaty
    przylgowe to chyba nie bardzo działają zamontowane na plastykowych
    rurach. A akurat tuż przy pompie mam plastik.

    Musze poszukać czegoś z kapilarą. I przymocuje ją na obudowie pompy pod
    styropianowym ocieplaczem :)

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...