  • Data: 2010-11-23 13:51:45
    Temat: Re: jak oszczędzić energię CWU z cyrkulacją
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-23 14:42, Adam Szendzielorz pisze:

    > Podwojna otulina to tez dupa. W warstwie styro - OK, to juz cos. Ale
    > tylko w podlodze - podejscia pod krany no i w samej kotlowni juz
    > pewnie tez tylko otulina. A to malo!:) Owinac wszystko welna 5cm i
    > bedzie lepiej, tylko wygladac bedzie troche dziwnie;-)

    Spoko... wszyscy jeszcze kiedyś będziemy jeszcze kiedyś budować :)

    > Ja mam w instalacji taka temp. w jakiej myje rece i sie kapie. Nie
    > mierzylem ale ok 40-45stC. Na wyjsciu mam zawor termostatyczny z
    > regulacja, ktory ogranicza temperature w instalacji (zeby sie nie
    > poparzyc). W zasobniku moge miec i 80stC a w instalacji i kranach leci
    > max 40-45stC :) Moze nad tym lepiej pomysl! Zawor to jakos 200-250
    > pln, a przy okazji bedziesz mial funkcje przeciwpoparzeniowa :)

    O widzisz! To jest świetny pomysł z tym zaworem termostatycznym na
    wyjściu CWU. Takie proste a jakże fajne...

    > No to musisz jakos inaczej kombinowac:-) Mi sie udalo bo kuchnie mam
    > akurat nad kotlownia i tam szybciutko ciepla leci. A lazienke mam bez
    > okna, wiec ciemna i zawsze swiatelko trzeba pyknac ;)

    Ja jedną łaźnie też mam bez okna za to druga, która na razie jest
    składowiskiem resztek płyt GK ma okienko...

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...