eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki? › Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
    From: "Adams" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
    Date: Mon, 28 Nov 2011 13:42:21 +0100

    Użytkownik "shaman" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ad78b270-559b-404e-8ad7-ba61b651c332@i8g2000vbh
    .googlegroups.com...
    Witam.

    >4. gniazda nad blatem kuchennym: 12cm

    Jesli maja byc kafaleki to tego nie rob ;-))
    Osobiscie Ci wpieprze jak to zrobisz :D

    Cala instalacja ponizej blatu kuchennego,
    druga schowana za gorna szafkami przygotowana
    na dalsza obrobke juz po lub w trakcie montazu
    kuchni.

    >5. o czymś zapomniałem?

    O lazienkach, roletach, pomieszczeniach uzytkowych,
    wylacznikach przy lozku, wylacznikach schodowych, oswietleniu
    zewnetrznym, instalacji sat i alarmowej itp itd.

    Zrob taka symulacje wchodzisz do domu i jest ciemno
    gdzie ma byc pierwszy wlacznik swiatla, gdzie nastepny,
    jak wylaczyc pierwszy zeby sie nie wracac.
    Wychodzisz z domu tak samo.

    Owe 15 cm od podlogi to IMHO bardzo nisko, wez poprawke
    na ramke, wez pod uwage ze trzeba sie bedzie schylac do nich.
    Prawda jest taka ze z wiekoszci nie bedziesz korzystal.

    >Wszelkie uwagi wykraczające poza szablon mile widziane.

    Nie wiem czy juz masz posadzki, jesli nie to pamietaj
    ze przewaznie 115 na parterze to bedzie mniej niz 115 na pietrze,
    staraj sie jesli mozesz zeby gniazdko elektryczne
    bylo w tym samy pionie co wylacznik.

    Zrob sobie szablon np z deski, grubszej sklejki itp itd.

    pozdrawiam
    Adams