  • Data: 2009-06-21 07:36:08
    Temat: Re: jakie siekery przyzwoitej jakości
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1klac$g4g$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 3% vat na sadzonki żywopłotu był i sadzonki drzewek. Nie chcesz to nie
    > wierz ja sprawdziłem na fakturze.
    > Kupowane wiosną tego roku.

    A ceny drewna sprawdziłem. Kupowane wiosną tego roku- 55zł- 65zł za m3+
    vat.Na drewno vat nie jest 3% to prawda.
    Cena zależna od gatunku i rozmiaru. Ja kupuje sosne, modrzew i brzoze
    przeważnie.
    Drewno tzw. małowymiarowe. Teraz ceny troche wyższe ale nadal poniżej 100zł.
    A ktoś jak wyżej pisał że 250zł za m3 to przesada jest.

    Kris