  • Data: 2011-10-16 20:12:53
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j7f2n4$3g8$1@news.onet.pl...

    > Ooo taak, jaskolka Palikot. Za granica bedzie szukal poparcia na zdjecie
    > krzyza w sejmie. :-DD I komu tu co przeszkadza?

    Hehehe, palikot robi wala ze swoich wyborcow. Najpierw finansuje kosciol,
    potem go zwalacza,. Zwalacza tlumaczac sie, ze awantura po krzyzem,
    przkonala go, ze nie powienien juz wiecej skladac przysiegi - "tak mi
    dopomoz Bog". Przy czym sam bedzie wzniecal kolejna awanture tym razem po
    krzyzem w sejmie.

    Dla wladzy wszystko (pomijam kutasy i swinskie ryje), a cielaki zaglosuja.