  • Data: 2011-10-16 19:28:17
    Temat: Re: kiki - wyluzuj :-)
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zartujesz?

    Trochę tak... :-), ale coś w tym jest.

    > Wiesz co, mam dzieci w wieku szkolnym i ten temat akurat znam z autopsji.

    I ja takoż samo.... i wiesz co? U nas na wsi w szkole nie wywiesza się
    ogłoszeń odnośnie wydarzeń szkolnych, bo... pani dyrektor sobie
    wymyśliła, że lepiej będzie, kiedy ksiądz wszystko ogłosi w kościele...
    Funkcjonuje jeszcze coś takiego jak 'poczta pantoflowa' - to jest
    oficjalne stanowisko dyrektorki... ponoć świeckiej szkoły.

    Obnosza sie z tym, ze dwoch facetow wali sie w tylek twierdzac, ze to
    > jest normalne i to nie jest intymne, tylko raptem pytanie o wiare. No to ja
    > gratuluje systemu wartosci.

    Pewnie, że nie popieram obnoszenia się ze swoim pedalstwem... Tu, jak i
    wszędzie potrzebny jest zdrowy rozsądek.

    pozdr
    Robert G.