  • Data: 2010-04-03 10:17:08
    Temat: Re: klimatyzacja, koszty
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja kupilem najtansza z castoramy do jednej sypialni (prawie 20m2) - z
    > instalacja ponizej tysiaca. W zupelnosci wystarcza.

    gdybys widzial roznice to bys sie zdziwil.

    Airforce z casto jest tradycyjnego wykonania (bez sprezarki inwerterowej).
    Jest bardzo energozerny, glosny. Ma beznadziejny pilot, malo funkcji,

    Do tego moc. Najtansza klime w casto mogles podczas zimy kipic za 699-799
    zlotych chyba. Pytanie czy 6000 BTU Ci starcza. Mi nie.

    Airforce w porownaniu jakosc/cena nie wychodzi tak zle (niska cena, niska
    jakosc).

    Nie wszyscy tez maja miejsce np. na 2 jednostki zewnetrzne. Wtedy trzeba
    wyskoczyc z grosza i doplacic za multisplita.

    Icek