  • Data: 2010-04-03 12:08:10
    Temat: Re: klimatyzacja, koszty
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to powiedz, na czym polega.

    na jakosci wykonania komponentow, filtrow, wentylatora jednostki zewntrznej
    (slabowywazony), zaworkow na przewodach. Otulina dostarczana w komplecie
    jest niskiej jakosci (choc na plus jest dla nich dostarczanie tworzywa do
    oslony okolicy zaworow). Brak autostartu po zaniku zasilania i mozliwosci
    jego konfiguracji.

    > A Ty sadzisz, ze ten invertOrowy daje taka duza roznice w zuzyciu energii?

    tak, roznica jest dosc spora. Nie bez znaczenia jest fakt, ze sprzezarka
    klasyczna przy zalaczeniu generuje dosc spore chwilowe obciazenie.
    Inwerterowa nie.

    > Jakiej funkcji Ci brakuje? Pilot pomine rzecz gustu, gorszy pilot mam do
    > tunera cyfry +.

    m.in. charmonogramu zalaczania i wylaczania.

    > Przeciez napisalem, ze starcza. A kupilem wiosna i znacznie taniej.

    znacznie taniej niz 699 zlotych ?? Interesujace.

    > Tylko ciagle nie wiem skad ta niska jakosc.

    Z marnego wykonania, marnych materialow, braku opcji, braku dobrego serwisu,
    braku czesci zamiennych. Czesto gesto pogietych lameli w casto.

    Icek