  • Data: 2011-12-06 14:42:39
    Temat: Re: kolejna zła wiadomość dla gazowników
    Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "
    > Taaa czytałem jak komuś ten węgiel ukręcił mechanizm zabezpieczający śrubę
    > w podajniku i przegrzał się silnik, tak się spiekał na retorcie i
    > blokował. Naprawa kosztowała boleśnie.

    cy Ty pitolisz?
    palę nim drugi sezon, nic mi się nie urwało ani nie spaliło. Ten węgiel nie
    jest tak twardy jak np. polski, a wszelkie usterki opisane powyżej dotyczą
    raqczej jakiś śrub, kamieni, które mogły się znależć w paliwie.

    Pozatym ja dom budowałem 4 lata temu, mam piec ze ślimakiem. Obecne kotły są
    szufladkowe - można w nich palić kukurydzą czy innym zbożem, ale również
    miałem węglowym, czeskim (ruskim) ekogroszkiem itp.
    Ja gazu w ogóle nie brałem pod uwagę, ze względu na to, że za mało plusów
    widzę w stosunku do węglowych minusów a oszczędność jest duża.
    Obecnie na pewno zastanowiłbym się nad rozwiązaniem Adama - moim zdaniem
    jedyna rozsądna alternatywa.

    pzdr
    mar