  • Data: 2011-12-06 15:27:44
    Temat: Re: kolejna zla wiadomosc dla gazowników
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz taryf dwustrefow i ekogroszek? Ma to sens ekonomiczny? By mo e je li
    > zu ywasz bardzo ma o pr du w dro szej strefie.

    Nie wiem ...

    Po prostu jak mieszkałem w bloku to miałem II-taryfy ...

    Starałem się wykorzystywać te dwie taryfy i jakoś w miarę to było ale
    czy to ma jakiś sens nie wiem ;)

    Obecnie też staram się wykorzystywać II-taryfy + "tani" prąd
    weekendowy ...

    Oczywiście nie ma szans na korzystanie tylko w taniej taryfie , ale
    chociaż część odkładamy na tańszą taryfę ...

    Za to bojler bez problemu u nas działał w II taryfie i to była
    znacząca oszczędność ....

    Dlatego wiem że jak minie zima wyłączam piec i uruchamiam bojler i CW
    będę miał z bojlera ...

    Palenie ekogroszkiem we wiosnę/lato to dla mnie bezsens. Za dużo opału
    idzie w komin, bez sensu podgrzewa się dom (jednak w kotłowni jest
    ciepło ..) , zużywa się bardziej piec a dodatkowo i tak elektronika
    pieca działa która też bierze prąd ...

    Dodatkowo w lato jak było ciepło to jak dla mnie źle się pali. Słaby
    ciąg ...