    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: kompostownik podejście kolejne:)
    Date: Tue, 19 May 2020 13:22:17 +0200
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <r9uooj$2pecj$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    2020-05-18 o 21:43 +0200, sirapacz napisał:

    > no dobra... a gdzie i jak się to to kupuje - i co mam z nimi zrobić ?
    > wrzucić na kompost?:D

    Do niedawna nie wiedziałem nawet, że coś takiego jak dżdżownicę można
    kupić... Nie wystarczy sobie z ziemi wykopać? Jak przy domy wbiję
    szpadel w ziemię, to zawsze kilka się znajdzie. No chyba, że te
    kompostowniki wymagają jakichś specjalnych dżdżownic, amerykańskich...
    nie znam się, nie mam kompostownika (nawet nie wiedziałbym, co miałbym
    tam wrzucać).

    Mateusz