eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekoszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
  • Data: 2012-04-03 11:50:52
    Temat: Re: koszty eksploatacji pompy ciepla - prawie koniec sezonu ;)
    Od: yarecky <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-28 22:48, Adam pisze:
    > Hej!
    >
    > No jeszcze sie sezon calkiem nie skonczyl ale kwiecien + maj przypuszczam ze
    zamknie sie w max 250-300 pln, wiec oto i moje wyniki (nie patrzcie na temperatury
    bo pod koniec stycznia gdzies mi zamokly kabelki i czujki temperatur wariowaly).
    > Luty byl masakryczny (tak jak przewidywalem) - az 610 pln za 29 dni :) Ale ogolnie
    wyniki za sezon mnie baaaaardzo zadowalaja - jedyne 1850 pln! HA :)

    Cześć.
    Ja już podawałem wyniki za rok(!) CO+CWU, wyszło ok. 16xxpln, tyle że
    dom sporo mniejszy od Twojego i okolica cieplejsza.
    Wczoraj płaciłem fakturę za najgorszy okres (styczeń/luty) - zgodnie z
    prognozą - PC za ten okres zjadła ok. 600pln.
    Teraz włącza się już tylko nocami (2-3h) i po południu na potrzeby CWU.

    Jeśli będę budował drugi dom - niektóre rzeczy zrobię na pewno lepiej
    (np. płyta fundamentowa zamiast fundamentów), ale PC (i to pewnie
    powietrzna) będzie na pewno :) Chyba, że pojawią się jakieś inne
    rozwiązania grzewcze.

    > pozdr.

    Pozdrawiam,
    yarecky.