    From: Piotr <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: łazienka - kabina prysznicowa
    Date: Mon, 11 Jan 2010 09:18:52 -0800 (PST)

    On 11 Sty, 16:43, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    Które rozwiązanie byście polecili?

    > tja same kurna zalety...
    >
    > wygląd jak w tanim hotelu robotniczym to zasadnicza zaleta.

    http://shao.kelake.org/a/picts/shower.jpg
    http://www.trendir.com/archives/agape-design-shower-
    curtain-rail-cooper-curved.jpg
    http://www.trendir.com/archives/agape-design-shower-
    curtain-rail-cooper-corner.jpg
    http://i.dom.wp.pl/2009_04/b648b526584efda09f4bdcca3
    35adcb0.jpg
    http://www.styleture.com/files/2009/09/shower-curtai
    n.jpg
    http://www.reidslinen.co.uk/shop_images/Plain%20Show
    er%20Curtain.jpg

    Masz może namiary na te tanie hotele robotnicze? :)

    Ale estetyka to oczywiście rzecz dyskusyjna. Ja natomiast nie
    widziałem jeszcze kabiny, która po roku normalnego użytkowania nie
    byłaby trwale zabrudzona albo zapleśniała na łączeniach silkonowych.
    Krótko mówiąc: wybieram czystość i wygodę, nie dla mnie luksusy z
    hipermarketów :)

    Co do Twojego drugiego posta: nie rozumiem, jaki postęp miałaby
    stanowić kabina w stosunku do zasłonki, więc ten ciąg porównań do mnie
    nie przamawia.

    Pozdrawiam,
    Piotr