  • Data: 2009-07-31 22:03:59
    Temat: Re: lilia
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mirzan pisze:

    > Jak to miło,że nasiona nie zmarnowały sie i świat stał się piękniejszy.

    Dla mnie to radość i fascynacja. Nawet w tym samym kolorze różnią się.
    Ta piękność ze zdjęcia / Twojego / w ubiegłym roku miała 1 pęd kwiatowy
    z kilkoma kwiatami, w tym roku już 2 pędy.
    A w przyszłym roku mam nadzieję zobaczyć kwitnące Herald Angel
    i inne trąbkowe z najpóźniejszej "dostawy" nasion od Ciebie.

    > Zakwitło mi parę nowych lilii,kilka takich co jeszcze nie było na Ziemi.

    O! To u Ciebie świat jest piękniejszy niż u mnie ;-)

    Barbara