    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: membrana dachowa - przemyslenia
    Date: Tue, 23 Feb 2010 11:30:38 -0000

    > Bo problemem nie jest sama folia ale ekipa która ci ją będzie kładła.
    > Dlaczego Niemcy dają gwarancję tylko wtedy jak będzie kładła ich ekipa -
    > ano
    > bo wtedy mają pewność, że nie zostawi się żadnej dziury itp itd.

    no wlasnie o to chodzi ze nawet jezeli to ekipa niemiecka polozy,
    wykona badania, do tego musisz zastosowac paroizolacje tej samej
    firmy ktora tez jest bardzo droga, to dostaniesz gwarancje raptem na
    6lat, ale jak mowie niemozliwe w Polsce. No to 6 lat gwarantowania
    jakosci, chyba jest troche nieporozumieniem. Same badania szczelnosci
    pokrycia sa bardzo drogie a do tego jeszcze firmowa ekipa....

    > Folia to może wytrzymac nawet i 1000 lat ale

    no tego akurat nie wiem i raczej trudno sie tu zapedzac na lat
    50 czy 100 skoro to sa produkty ktore niezby dlugo sa na rynku.

    > Ja stwierdziłem że żadnej folii nie będę kładł i połóżę sobie izolację z
    > celulozy.

    a jak sie wykonuje dach do takiej izolacji? Musi byc pelne deskowanie?

    Pzdr
    Darek