  • Data: 2011-01-30 12:07:53
    Temat: Re: mit odzysku ciepła z wentylacji
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papo Smurfo wrote:

    > daj spokuj z tymi skomplikowanymi ppm'ami, ja prosty chłop ze fsi
    > jestem:O) dla prostoty obiczenia załóż że człowiek wydycha 100% co2 i
    > pszy nawet tak zawyżonym "zurzyciu" jeśli do pomieszczenia
    > dopuszczasz tyle samo czystego co zużywasz, to poziom co2 znajduje
    > się cały czas na tym samym stałym poziomie, czy to takie
    > skomplikowane? ale jeśli to dla miastowych fizykuf skomplikowane to w
    > obliczeniach
    > założyłem że nawiewam pięciokrotność zużycia (dodatek na suszenie,
    > gotowanie i bonki) ale jak ci mało to załusz sobie dziesięciokrotność
> [...]

    idź dziecko do szkoły... na początek podstawowej.

    zapominasz że wentylacja ma nie tylko zapewnić odpowiedni skłąd powietrza
    ale też ma usówać nadmiar wilgoci i smrody :)

    No i bredzisz bo:
    "W małych stężeniach nie jest trujący, w większych stężeniach dwutlenek
    węgla jest szkodliwy dla zdrowia a nawet zabójczy, a jego działanie powoduje
    powstawanie hiperkapni, a co za tym idzie kwasicy oddechowej i w następstwie
    obrzęku mózgu."