  • Data: 2012-02-23 09:07:46
    Temat: Re: mlotowiertarka - prosze o opinie uzytkownikow
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mr2" <m...@u...gg> napisał w wiadomości
    news:4f45f022$0$1269$65785112@news.neostrada.pl...

    One ładnie i zgrabnie wyglądają, ale na budowę brałbym coś metalowego z
    dolnym silnikiem - coś z młtowiertarek 850W powszechnie dostępnych w
    marketach, takich jak ta
    http://allegro.pl/mlot-udarowy-obrotowy-eurotec-1550
    w-mlotowiertarka-i2109897192.html

    Młotki te występują w dwóch wersjach dotyczących funkcjio podkuwania: z
    blokowaniem dłuta i bez blokowania. Przeważnie te które kosztują w okolicach
    120-140 zł nie mają blokady, a te za 160 -180 mają.
    Mam dobre doświadczenia młotkami tego typu produkcji NuTool. Można je dostać
    w obi pod marką producenta (Nu tool) lub w Castoramie pod marką castoramy
    Handy Power.
    Te młotki są odporne na traktowanie, warunki pracy i przegrzanie. Kuć beton
    typu C20 można ale oczywiście z przerwami i powoli. Wydajności jak w
    przypadku makity czy niebieskiego boscha nie ma co oczekiwać ale to zupełnie
    inna półka.
    Po zakupie takiego młotka warto wziąć do ręki śrubokręt i profilaktycznie
    sprawdzić i ewentualnie podokręcać śruby.
    Dotrzegłem też taką zależność że np Nu Tool nie ma dużego bicia bocznego
    przy wierceniu a te najtańsze mają. Mam osiem tego typu młotków w tym trzy
    Nu Tool'e kupowane w różnym czasie i myślę że ta obserwacja jest wiarygodna.
    Te młotki nie mają także regulacji mocy tylko on/off.

    Unikać kopii DeWalta wyglądającej tak:
    http://allegro.pl/einhell-mlotowiertarka-bt-rh-920-e
    -druga-glowka-i2157363265.html i
    występującej pod różnymi markami, ale najczęściej einhell. Jest bardzo
    ciężka, udar ma bardzo fajny ale bardzo krótko żyjący. Wyłącznik nieodporny
    na zapylenie. Serwis to fikcja. W moim przypadku nie udało mi się do serwisu
    dodzwonić i nie otrzymałem również odpowiedzi na zapytania mailowe.

    Młotki które podlinkowałeś nie są złe i mają pozytywne opinie ale trzeba o
    nie dbać. IMHO można takie cuś kupić po zakończeniu ciężkich robót lub
    budowy i mieć do obsługi budynku już zamieszkałego i majsterkownictwa
    --
    Jackare