    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: nagrzewnica elektryczna małej mocy
    Date: Mon, 30 Jan 2017 16:54:01 +0100
    <o6kt7r$pm0$1@dont-email.me> <o6l477$jiv$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <0...@g...com>
    <o6mq8g$rnj$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <o6mtse$4oq$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <588f0b48$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6nb11$ivj$1@dont-email.me>
    <b...@g...com>

    W dniu 30.01.2017 o 14:32, Budyń pisze:

    > co za gosc :/ bądz łaskaw zawsze uzywac tego samego nicka byśmy mogli cie omijac
    szerokim łukiem. Mozemy pogadac ale warunek podstawowy to kultura - wyzywajac od
    idiotów nie zachecasz do kontakow z tobą.

    to że używacie bardziej wyrafinowanego słownictwa, to nie znaczy że mnie
    nie obrażacie. Obrażacie mnie dokładnie tak samo, tylko zamiast pisać
    'idiota' piszecie 'target na Bora'.
    Tak ciężko zrozumieć, że ktoś może mieć negatywne doświadczenie z jakimś
    termowentylatorkiem i odpowiedź kogutka że coś co widział w sklepie czy
    w internecie więc dla niego jest super nie jest żadną odpowiedzią? W
    szczególności że kogutek ma zdanie o wszystkim i wszystko wie najlepiej.
    Przepraszam za to że wyzwałem was od idiotów. Jesteście idealnym
    targetem szkoły podstawowej i kupilibyście gówno w papierku (bo rozumiem
    że tak w waszym środowisku można obrażać, ale napisać wprost już nie)?
    Miło? ZANIM ja zacząłem pisać co o was myślę, wy napisaliście mi to
    samo, tylko nie dosłownie.

    Łukasz