eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanientg elektryczne autaRe: ntg elektryczne auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.195.182.51.217
    !not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: ntg elektryczne auta
    Date: Sat, 23 Dec 2023 15:08:31 +0100
    Organization: MAD
    Message-ID: <i...@m...org>
    References: <7...@g...com>
    <uli3vc$glu$1$nadir@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <uln6fi$j8b$1$nadir@news.chmurka.net> <7...@m...org>
    <xk1gN.31869$i529.13962@fx12.ams1> <1...@m...org>
    <ulsvn1$avh$1$pisk@news.chmurka.net> <t...@m...org>
    <um1u7j$mb3$2$pisk@news.chmurka.net> <f...@m...org>
    <um62qk$nfk$1$pisk@news.chmurka.net>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    NNTP-Posting-Host: 195.182.51.217
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Myjk";
    posting-host="195.182.51.217"; logging-data="22926";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Cancel-Lock: sha1:CgKUivFPhFkTlFDS1FJOilZ99ss=
    sha256:XLM4oVt0mj/fBtMIy8/pPtI2ykmpUbtNwrmDztJt5Lg=
    sha1:cU29PeNTC2+8dXUNwBeO4ednjso=
    sha256:f08vz9S7K5B3xJ1C6dHwbyY1zNrqatwrpn/nOBSbkVs=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:594141
    [ ukryj nagłówki ]

    Sat, 23 Dec 2023 08:46:20 +0100, Pete

    >> Może jak zwykle dla takich jak ty nie zebrałeś kompletnych danych i się
    >> prujesz. Takie "straty", jak już zresztą Cava napisał, to się ma jak się
    >> jeździ w interwałach 10km kiedy trzeba dużo mocy wkładać w nagrzanie.
    >> Spaliniak też wtedy jara jak smok.
    >
    > Piękna rada, żeby jej bateria wystarczała na dłużej - to ma więcej jeździć.
    > Zadziwia mnie ta logika elktromoaniaków.

    To nie jest żadna rada, tylko stwierdzenie faktu że zielonego pojęcia o
    warunkach "testu" nie masz i rozciągasz jeden wyjątek na całość. Tłumaczę
    ci ponownie, ignorancie, skoro ma taki spadek "zasięgu", czyt. ma duże
    zużycie na grzanie kabiny, to znaczy że jeździ krótkie interwały. To po
    pierwsze znaczy że spaliniak by miła równie duży spadek zasięgu, po drugie
    skoro robi krótkie interwały, to problem zasięgu tj. że nie dojedzie do
    celu na jednym ładowaniu, jej NIE DOTYCZY, miszczu logiki.

    >> Jest jeszcze prostsze wyjaśnienie. Stawiam, że nie ma żadnej "właścicielki"
    >> tak samo jak kris nie widział elektryków którym zabrakło prądu w korku, a
    >> sobie to tylko dorobił bo mu pasowało do światopoglądu.
    >
    > Gdzieś mam twoje chore projekcje. Prostuję bzdury, które piszesz na
    > podstawie wyliczeń teoretycznych z katalogu. Które się mają nijak do
    > praktyki.

    Oczywiście, trasa na (tym samym!) dystansie 3500km w zimie i w lecie,
    tym samym pojazdem, zestawione ze sobą dla porównania przez rzetelnego
    youtubera który nie demonizuje aut spalinowych, bo widać że je kocha,
    po tym z jaką pasją rozprawia o niuansach silników, to wg ciebie jest
    teoria. Nie wiem, spróbuj, może da się to leczyć.

    >> Ależ ja nie jestem żadnym elektrofilem. To ty (wy) mi tu taką
    >> łatę notorycznie przypinacie. Ja po prostu nie lubię gdy ktoś
    >> bzdury opowiada bazowane na niesprawdzalnych opowieściach.
    >> I to niezależnie od tematu.
    >
    > Cytowałem użytkowniczkę. Nie wiem dlaczego uważasz,
    > że inni mogą mieć inny experience z użytkowania BEV.

    Bo twoja "użytkowniczka" inaczej używa, ile razy trzeba
    ci to wbijać do głowy?

    >> I za to mam dopłacać 80-100 tys. by wykorzystać pełną pojemność
    >> wożonej baterii parę razy w roku? Weź przemyśl.
    > Więc dlaczego z C. ewangelizujecie jakie to elektryki są super.

    Się zapytaj.

    > Są, ale dla wyjątkowo wąskiej grupy użytkowników.
    > Reszta ma głęboko gdzieś BEV bo są poprostu dla nich bezużyteczne

    Reszta ma gdzieś, bo m.in. tacy jak ty powielają bzdury.


    >> Domyślam się że liczyć nie potrafisz, nie starasz się nawet
    >> zrozumieć tematu, ale jakby jestem do tego przyzwyczajony.
    > Taka jest prawda i odwracaniem kota ogonem, tego nie zmienisz.
    > Bo na wszelki wypadek zapas benzyny jest potrzebny.

    Nie na wszelki wypadek, tylko dlatego że bateria w PHEV jest BARDZO mała.
    Gdyby miała zaledwie 2x tyle pojemności, czyli 25kWh, to bym ogarniał 99%
    tras.

    >>> Hipokryta.
    >>
    >> Żebyś ty tylko rozumiał znaczenie słów które używasz,
    >> ignorancie galopujący.
    >
    > Hipokryta.

    Powtarzanie w kółko tego samego nie powoduje
    że używasz tego słowa poprawnie.

    >> Powtarzam, dogrzewanie SILNIKA (a nie kabiny) włączało się też w trasie.
    >
    > Dobrze, poprawiam:
    > Dałeś się namówić na _gównianego_ dizla to miałeś tak samo wygodnie jak
    > w elektryku.

    bueheheh Skoro nie chciał się grzać, to znaczy właśnie że był bardzo dobry,
    bo miał małe straty cieplne, czyt. wysoką sprawność. Ty myślisz czasami
    zanim coś napiszesz, pseudospecjalisto motoryzacyjny?

    > Użytkownicy samochodów z zapłonem iskrowym nie mają takich problemów.

    Mają za to problem niskiej sprawności. Ty myślisz że dlaczego benzyniak
    spala więcej paliwa niż ropniak?

    >>> Niezależnie czy lato czy zima, spalam 12l/100km.
    >>
    >> Tak, tak, yeti istnieje.
    >
    > Aż zacytuję:

    Nie wiem po co, to było w innym kontekście napisane. Fakty są takie, i to
    wynika z obserwacji użytkowników, że KAŻDY spaliniak pali więcej w zimie, i
    jakich zaklęć nei użyjesz, to takie są fakty, nawet jeśli powszechnie
    wiadomo, że silnik produkuje ciepło odpadowe.

    >>> I mam ciepło w kabinie po 5km
    >>
    >> Sprawdź termostat, powinno być 20sC w kabinie po 2km.
    > Ma się dobrze.

    Podyskutuj o tym z nadirem.

    >> Czyli jakim konkretnie -- to jakaś tajemnica państwowa?
    >> Boisz się że sprawdzę kubaturę kabiny i wyjdzie że jest
    >> taka jak w Tesli?
    > Nie wiem dokładnie, jakiś duży merc.

    eVito?

    >> Nazwanie cię ignorantem to była ta wycieczka osobista?
    >> Bueehehe
    > Naprawdę żal mi takich ludzi jak ty.

    Naprawdę mam to w tyle.

    >> Dlatego ja na takich testerów biorę poprawkę i wolę słuchać
    >> właśnie przedstawionego wcześniej Jasona, który ma wiedzę
    >> o samochodach, której "idol" na którego się powołałeś,
    >> w życiu mieć nie będzie.
    >>
    >
    > Dałem przykład normalnego używania

    Gówno dałeś i nawet ci wyjaśniłem dlaczego, a ty idziesz w zaparte.

    > a ty jednak idziesz w zaparte.
    > Pa pa.
    > Pruj się dalej, ale już beze mnie.
    > Mam nadzieję, że inni zrobią to samo.

    Myślę że nie, bo robienie gównoburzy macie we krwi.
    Nie wiem, może to z nudów...

    >> Weź krzysia pod rączkę, usiądźcie w swoich trupkach spalinowych
    >> i sobie o swoich prejekcjach podyskutujcie.
    > Powiedział ten, co na wszelki wypadek jeździ spalinowym.

    Jakby nie dotarło to powtórzę, 90% jeżdżę na prądzie,
    a spaliniaka pod maską mam tylko dlatego, że za mała
    jest bateria, a w BEVach jest za duża. Ciekawe kiedy
    twoje zwoje mózgowe się zawiążą aby to ogarnąć.

    > Żegnam.

    Papa.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 23.12.23 15:10 Myjk
  • 23.12.23 20:56 Pete
  • 24.12.23 14:58 Kris
  • 24.12.23 15:28 Myjk
  • 25.12.23 08:48 Myjk
  • 25.12.23 15:07 Kris
  • 25.12.23 15:48 Kris
  • 25.12.23 16:00 a a
  • 26.12.23 09:21 Myjk
  • 26.12.23 09:30 Myjk
  • 26.12.23 14:31 a a
  • 26.12.23 16:39 Kris
  • 26.12.23 19:25 Kris
  • 27.12.23 16:22 Myjk
  • 27.12.23 16:33 Myjk

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1