  • Data: 2023-12-26 09:30:16
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 25 Dec 2023 06:48:19 -0800 (PST), Kris

    > Jeszcze raz Michaś

    Jeszcze raz kszysiu teoretyku w więksości tematów o których się
    wypowiadasz, ja jeżdżę SZEŚĆ LAT na prądzie, ty nawet w elektryku
    nie siedziałeś a sięwypowiadasz na podstawie jednego dzbana.

    > Skoro Ty twierdzidzisz że potrafisz jeździć prawidlowo elektrykiem

    Łżesz jak zwykle, nigdzie nie twierdziłem że potrafię jeździć "prawidłowo",
    po prostu mam doświadczenie praktyczne w zużyciu energii przez samochód
    elektryczny, a ty teoretyku bajkopisarzu nie masz wcale.

    > to tym bardziej to potrafią ci ktorzy sobie takie auta kupili

    "Twój" kurier nie kupił sobie elektryka, tylko go dostał w użytkowanie.

    > (w przeciwieństwie do Ciebie ignoracki teoretyku)

    Jeszcze raz kszysiu, perfidny manipulancie, ja jestem praktykiem,
    bo już SZEŚĆ LAT jeżdżę na prądzie, a ty jesteś teoretykiem
    i ignorantem, bo w życiu w elektryku nie siedziałeś i opierasz
    się tylko na zeznaniach innych elektrycznych ignorantów.

    > I oni( kurier o którym pisałem, "PLONK Cavallino WARNING" itp) tu zeznają

    Kurier tutaj nie pisał, tylko ty pisałeś co on "zeznawał" i jak znam ciebie
    bajkopisarzu, to połowę rzeczy sobie wymyśliłeś, podobnie jak z tymi
    elektrykami na lawetach co to ich nie chcą brać na pakę, albo jak taki
    petuś twierdząc że jazda na prądzie jest 5x droższa niż na paliwie.

    > że jak temperatura spada ponizej 0 to zasięg też tak ok 50 % .
    > A w Twoich broszurach 10-20% piszą a Ty te bzdury powielasz

    Nie w żadnych broszurach kszysiu, tylko tak wynika z moich PRAKTYCZNYCH
    obserwacji podczas 6 lat używania samochodu którzy jeździ na prądzie,
    teoretyku co sobie wymyśla tezy żeby mu do świadopoglądu pasowało.

    Na koniec, wracasz do kibla, bo szkoda na ciebie PRĄDU he he he

    --
    Pozdor
    Myjk