  • Data: 2023-12-27 16:33:27
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 23 Dec 2023 09:15:54 +0100, Pete

    > Myjk tankuje nawet 3 razy dziennie :D

    Bo mogę, buehehehe

    > Standardowy tryb elektromaniaków. Porównywanie mocy. Po cholerę mi 200
    > koni, jak 150 w zupełności wystarczy.

    Bo póki co tylko takie są elektryki. Tańszych się nie opłaca robić,
    bo to nie gruzy spalinowe które się sypią wprostproporcjonalnie
    do mocy i równie proporcjonalnie rośnie ich cena.

    > Równie dobrze mógłbym żądać od ciebie podania przykłady
    > elektryka, który mruczy jak V8 :P

    Standardowy tryb spaliniakomaniaków, bo ten "mruk" od silnika
    to miód na twoje serce, a że im wyższej klasy i bardziej
    komfortowy samochód tym bardziej się go wycisza (także,
    a może przede wszsytkim od silnika), to już nie ważne.

    > Rili? On jest przeciwnego zdania raczej.

    Raczej jak zwykle ci się coś ubzdurało, albo raczej jak
    zwykle manipulujesz. Przecież nie mam BEVa tylko PHEVa.
    I z zasady ma on małą baterię tylko na krótkie odcinki,
    co mnie jak najbardziej satysfakcjonuje, a czego ty
    pojać swoim spalinowym muszczkiem nie potrafisz.

    --
    Pozdor
    Myjk