  • Data: 2023-12-26 14:31:38
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday 26 December 2023 at 09:30:17 UTC+1, Myjk wrote:
    > Mon, 25 Dec 2023 06:48:19 -0800 (PST), Kris

    > Jeszcze raz kszysiu teoretyku w więksości tematów o których się
    > wypowiadasz, ja jeżdżę SZEŚĆ LAT na prądzie, ty nawet w elektryku
    > nie siedziałeś a sięwypowiadasz na podstawie jednego dzbana.
    > Łżesz jak zwykle, nigdzie nie twierdziłem że potrafię jeździć "prawidłowo",
    > po prostu mam doświadczenie praktyczne w zużyciu energii przez samochód
    > elektryczny, a ty teoretyku bajkopisarzu nie masz wcale.
    > "Twój" kurier nie kupił sobie elektryka, tylko go dostał w użytkowanie.

    > Jeszcze raz kszysiu, perfidny manipulancie, ja jestem praktykiem,
> [...]

    Nie jeździsz 6 lat, ale jeździłeś.

    Dzisiaj prąd na mieście 3,50 zl za 1 kWh

    a w domu 1,30 zł za w kWh

    i jak nie wpuszczasz kosztów ładowania w firmę to nie jeździsz, bo jest to bardzo
    nieopłacalne, 100% droższe od benzyniaka czy diesla.

    Po kolejnej podwyżce cen prądu w 2024
    i kolejnej w II połowie 2024
    koszty elektryka będą 200% wyższe od benzyniaka czy diesla.

    Miliony elektryków zostaną w Europie odstawione na parking a po 2 latach na złom.

    Skończył się tani prąd, skonczyły elektryki, Melon bankrutuje

    Dzisiaj tani jest tylko samochód na gaz propan