  • Data: 2023-12-27 18:11:45
    Temat: Re: ntg elektryczne auta
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.12.2023 o 16:33, Myjk pisze:
    > Sat, 23 Dec 2023 09:15:54 +0100, Pete
    >
    >> Myjk tankuje nawet 3 razy dziennie :D
    >
    > Bo mogę, buehehehe

    Nikogo chyba to nie śmieszy oprócz ciebie :D

    > Bo póki co tylko takie są elektryki. Tańszych się nie opłaca robić,
    > bo to nie gruzy spalinowe które się sypią wprostproporcjonalnie
    > do mocy i równie proporcjonalnie rośnie ich cena.

    Ten znajomy, co to w soboty wieczorami uprawia clubbing na stacji
    ładowania pod hipermarketem, to chyba więcej jeździ autami zastępczymi
    niż swoim.
    Póki jest na gwarancji to luzik, ale strach go trzymać po gwarancji...

    > Standardowy tryb spaliniakomaniaków, bo ten "mruk" od silnika
    > to miód na twoje serce, a że im wyższej klasy i bardziej
    > komfortowy samochód tym bardziej się go wycisza (także,
    > a może przede wszsytkim od silnika), to już nie ważne.

    Standardowy tryb elektromaniaków. Wg nich, zalety BEV są jak dekalog -
    prawda objawiona i niepodważalna.
    Natomiast zalety ICE są jakimś wybrykiem natury, na który nikt nie
    zwraca uwagi.

    Na takie coś można tylko zareagować uśmiechem. Z politowaniem...

    > Raczej jak zwykle ci się coś ubzdurało, albo raczej jak
    > zwykle manipulujesz. Przecież nie mam BEVa tylko PHEVa.
    > I z zasady ma on małą baterię tylko na krótkie odcinki,
    > co mnie jak najbardziej satysfakcjonuje, a czego ty
    > pojać swoim spalinowym muszczkiem nie potrafisz.

    No to zdecydujcie się jeździsz elektrykiem, czy nie.
    Jesteście z koniem Jezusami i ewangelizujecie resztę społeczeństwa, czy
    może jednak jeździsz wstydliwie ukrywanym ICE i ewangelizujesz sam siebie?
    W drugim przypadku, sugeruję wizytę u lekarza od psyche.
    --
    Pete