  • Data: 2009-09-28 18:09:37
    Temat: Re: obciążanie piwnicy ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Wrz, 13:45, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:
    > ostatnio spotkałem się z opinią,
    > że do piwnicy nie można wrzucić tyle węgla ile się zmieści (znaczy pod sam
    > sufit)
    > bo masa tego węgla może
    > swoim ciężarem uszkodzić fundamenty i ściany nośne...
    >
    > na zdrowy rozum nie wydaje się to nielogiczne
    > ale spotkałem sie z tym argumentem po raz pierwszy...
    >
    > macie jakieś opinie/dane na ten temat?

    Jakichs wiejskich rad sluchasz - jak pare ton wegla, ktory naciska
    przede wszystkim na podloge moze spowodowac uszkodzenie scian nosnych,
    na ktore z drugiej strony dziala kilkukrotnie wieksza masa gliny /
    piasku / czegokolwiek ?:) No chyba ze te sciany piwnicy sa z KG jak w
    szkieletorze wykonane ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.