  • Data: 2014-11-02 01:11:19
    Temat: Re: odkurzacz centralny > Re: Rekuperator
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Nov 2014 22:19:58 +0100, Ghost napisał(a):

    > Weź przestań te szczoteczki naprawdę niewiele zbierają, cos jak te
    > akumulatorowe szczoty, wiem bo mam. Tam nie ma ciągu tylko zbieranie. To nie
    > działa, nie ma na to szansy.

    Ale ja też nie piszę, że to ma zastąpić główny odkurzacz :) Toto ma jedynie
    zbierać to luźne z wierzchu, czego się najwięcej gromadzi. Normalne
    odkurzanie i tak trzeba co jakiś czas uskutecznić, szczególnie w trudniej
    dostępnych zakamarkach i z mebli, za to rzadziej niż normalnie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl