  • Data: 2012-09-26 11:45:58
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe pod szafkami i inne dylematy
    Od: "mcs" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k3ui65$co2$1@usenet.news.interia.pl...

    > Użytkownik "mcs" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Widzisz w tym jakis glebszy sens?
    > Na wypadek awarii mozna dac rure oslonowa jak u ludzi, a nie tworzyc
    > egzotyczne wymagania majac gdzies cala reszte.

    Jak się chwilę zastanowić, to sens jest. Wodociągi przejmują nitkę wodociągu
    do licznika, czyli biora na siebie odpowiedzialność za jego utrzymanie.
    Dlatego też w uzgodnieniach najczęściej sa podani producenci armatury i
    położenie licznika zaraz za pierwszą przegrodą. Inaczej większość świadomych
    inwestorów ciągnęłaby rurę do położonej na tyłach domu kotłowni na skos pod
    budynkiem.
    Zawsze taniej przełożyć w razie konieczności troche kostki na opasce niż
    marmur w salonie i kominek ;-)
    Rura osłonowa wszystkiego nie załatwi.

    Brunet.wp napisał, że rura miła wychodzić za pierwszą ścianą. Mógł ją
    później ciągnąć wierzchem dokąd tylko chciał.

    pozdrawiam

    mcs