    From: "Budyń" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: opłacalnosc sorarów - kolejna odslona
    Date: Tue, 11 Oct 2011 12:33:48 +0200

    news:4e94182d$0$5820$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego nieużyteczne? Uzasadnij.

    58,3 x 0,28zł/kWh= 16,6zł uzyskane w 3 miesiące. Nie ma o czym mowić.

    > Moje zapotrzebowanie to około 350kWh miesięcznie.

    A moje prawie 800 :/ Pięc osób nauczonych kapać sie codziennie.

    > Wiesz dlaczego patrzę z przymrużeniem oka na to co podaje kolektorek? Bo
    > nie zgadza mi się to z tymi statystykami.

    Powyższe dane nie były z kolektorka tylko z mojego programu.

    > Przykład ze statystyk: Wrzesień 2011 ponad 400kWh a styczeń 2011 jeśli
    > dobrze pamiętam miałem ponad 90kWh? Luty jeszcze więcej.
    > Zeszłej zimy styczeń około 90kWh luty podobnie.

    Jesli zimą masz tyle to jak najbardziej sie opłaca

    > Nie chce mi się kontynuować tematu i udowadniać coś, co już wiele razy
    > przedstawiłem zamieszczanymi zrzutami ekranu ze sterownika. Wiem coś
    > jeszcze czego nie uwzględnia program kolektorek.

    mój program tez nie uwzglednia śniegu -a własciwie uwzględnia: jesli jest
    snieg natężenie efektywne:=0 :-) Moze to zbyt pesymistyczne nastawienie ale
    wole miec raczej zanizone wyniki niz zawyzone.

    b.