  • Data: 2009-01-26 20:13:53
    Temat: Re: panele, a stukanie
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieco liczyłem, rozumiem, że ta deska barlinecka sama się układa i nie
    > wymaga podłoża ani jego przygotowania?

    Jak się zdążyłem zorientować, sama chemia (tj. lakiery, itp.) do parkietu to
    koszt rzędu 50 zł / metr. Do tego dochodzi cyklinowanie, malowanie,
    szlifowanie, malowanie, itd. Położenie parkietu na gotowo, to 50-60 zł /
    metr. Koszt samego materiału (drzewo) to minimum 50-60 złotych za metr.
    Wychodzi więc za parkiet co najmniej 150-170 złotych za metr.

    Deskę można kupić już od 70 złotych. Do tego montaż dodają gratis, bo to
    żadna sztuka - jak panele. Nie trzeba tego cyklinować i lakierować.

    Z moich obliczeń wynika, że parkiet wychodzi ok. 2 razy drożej niż deska i
    około 4 razy drożej niż panele.

    Pzdry,
    /\/\\/\/