  • Data: 2009-10-26 07:42:23
    Temat: Re: piec na groszek - ustawienia
    Od: Tadek <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wolim pisze:
    > Użytkownik <j...@g...pl> napisał

    > No więc w tej chwili mam tak:
    >
    > 1. Temperatura na kotle ustawiona na 58 stopni.
    zmniejsz na 55C w zupełności wystarczy

    > 2. Czas podawania (praca): ok. 5 sek (mam to u siebie w %), czas postoju 30
    > sek.
    zwiększ na 8-10 sec

    > 3. Czas nadmuchu (praca): non stop jest nadmuch w tym trybie - nie da się
    > wyłączyć nadmuchu w trybie praca.
    masz na dole przy podajniku ślimakowym wentylator, zobacz czy jest w
    całości odsłonięty czy zamknięty? jęsli w całości odsłonięty przymknij
    na 50% i obserwuj piec

    > 4. Podtrzymanie: podawanie paliwa co 12-14 minut. Podajnik pracuje przez 25
    > sek.
    długo pracuje, prawdopodobnie masz niedopalony węgiel
    Dmuchawa (od chwili włączenia podajnika) przez 60 sekund. Dodatkowo
    > ustawione przedmuchy w podtrzymaniu co 4-5 minut trwające ok. 25 sekund.
    > Ustawienia podtrzymania reguluję w zależności od tego ile kaloryferów jest
    > zakręconych.

    odkręć wszystkie kaloryfery na 3-4 ustaw piec a potem zamykaj pokolei
    kaloryfery, inaczej nie ustawisz. W momencie odkrecenie kaloryferu
    zwiększa sie zapotrzebowanie na ciepło a tym samym piec musi wiecej
    pracować.

    > W domu mam dość wysoką temperaturę, bo oscyluje w granicach 21-23 stopni.
    Sauna :)