    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Date: Sat, 17 Jul 2021 18:00:33 +0200

    w 100% się zgadza. w większości dyskusji ze mną, czasem zachowując
    kulturę, nie potrafisz swojej opinni poprzeć argumentami. JA nie
    twierdzę że nie masz wiedzy. ale wnioski mam takie że coś robisz bo tak.
    nigdy nie próbowałeś inaczej. Jak zadałem pytanie o taktowanie pieca, to
    już nawet najstarsze archiwa nie pamiętają kiedy to było - odpowiedzi
    barak.
    kiedyś dowaliłeś zenkowi bo miałeś kaprys. Zwróciłem Ci uwagę, też
    dostałem kopa za bronienie Twojego wroga.

    > Jak długo jeszcze będziesz tak kłamał?

    Co jest kłamstwem z tego co Kris napisał?
    Pytanie retoryczne. nie musisz odpowiadać.
    ToMasz