  • Data: 2009-01-10 13:54:35
    Temat: Re: piła łańcuchowa elektryczna
    Od: "mis" <m...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żadną elektryczną :) kup spalinową. Jak kupisz tanią, chińską, to możesz

    Tańsza, lżejsza, cichsza, bez problemów "silnikowo spalinowych" - kupiłem
    elektryczną :) Model nieznany (z marketu), silnik 2,5 KW, ostrze ok 30 cm -
    używana okazjonalnie (opał, jakieś drobne prace itp.) działa OK od kilku
    lat.
    Jeden raz wymieniałem łańcuch - po iluś tam ostrzeniach nie nadawał się już
    do użytku.