  • Data: 2019-08-18 01:43:04
    Temat: Re: płyta indukcyjna
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesz co Mateusz. Mam taki maly notesik. Sam w nim wpisuje madrych, takich co z nimi
    warto gadac. Ale czasami poloze go i ktos sie sam dopisze. I zawsze dopisze sie
    nastronie z baranami, glupkami, prostakami. Dopisales sie w nim na wlasne zyczenie.
    Dojebales sie bez powodu do mojego wolnowaru zrobionego z frytkownicy i garnka z
    kwasowki. Ze garnek odrutowany. Ten odrutowany garnek przy twoim gownianym zeliwnym
    garnku to kosmos. Frytkowica jest firmy moulinex. Brzydka nie jest bo fabryka ja
    zrobila. Garnek jest ze stali 0H18N9. To najwyzszej jakosci stal powszechnie uzywana
    na garnki. Pokrywka jest szklana. Pod wzgledem higienicznym nie ma zadnego porownania
    do twojego zeliwnego rdzewiejacego garnka obsranego przez muchy. Bo na wsi zawsze sa
    muchy a jak garnka nie wolno myc w wodzie z detergentem to zawsze w srodku zostaje
    zarcie dla much. Zeby ugotowac potrzebuje gniazdko z pradem i nie musze latem palic w
    piecu. Ale ty przyzwyczajony jestes bo gdzies indziej pisales ze jak byles maly to
    pradu nie bylo. Pewno z Taplar jestes i w rzece zamiast w pralce pierzesz.